Deklaracja dostępności Internetowego Biura Obsługi
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świerklańcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony http://ibo.zwik-s.pl .
Data publikacji strony internetowej: 1 marca 2016 r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 27 maja 2025 r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 27 maja 2025 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 27 maja 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej wykonanego przez firmę Akcess-Net, Radom, ul. Wośnicka 31a przeprowadzonego dla dostawcy strony Internetowego Biura Obsługi ZPiWSI Giga sp. z o.o.
Certyfikat dostępności dostępny do wglądu pod adresem: Certyfikat dostępności
Skróty klawiaturowe
Graficzne przeglądarki internetowe umożliwiają powiększenie lub pomniejszenie widoku wyświetlanej strony. Aby powiększyć tekst należy wybrać odpowiednią kombinację klawiszy: Firefox, Chrome, Internet Explorer: [CTRL] oraz [+] aby powiększyć widok [CTRL] oraz [-] aby pomniejszyć widok Opera: [SHIFT] oraz [+] aby powiększyć widok [-] aby pomniejszyć widok.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świerklańcu - mejlowo zwik@zwik-s.pl lub telefonicznie 32/284-46-17 .
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
swoje imię i nazwisko,
swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
Dyrektor Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Świerklańcu ,
Adres: ul. Łąkowa 16H, Orzech ,
mejl: zwik@zwik-s.pl .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Siedziba Zakładu
Łąkowa 16H
42-622 Orzech
Pies asystujący
Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.
Wejście do budynku
Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
Otwierają się na zewnątrz.
Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
Można je łatwo utrzymać w pozycji otwartej.
Szerokość otworu wejściowego wynosi 90 centymetrów.
Drzwi są przeźroczyste i nie są kontrastowo oznaczone.
Przestrzeń za wejściem
Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
Punkt obsługi znajduje się na parterze
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak